مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

طراحی اپلیکیشن نرم افزار هيبريد از روئت كرد فني اپليكيشني می‌باشد كه تركيبي از خصوصيات و خصوصيت‌هاي نرم افزار طراحي اپليكيشن اینترنت و نرم افزار نيتيو را در خویش گنجانده و ارائه مي دهد . اما، آنها بيش خیس به نرم افزار اينترنت شباهت دارند . اين نرم افزار‌ها عملكرد كراس پلتفرم را ارائه مي دهند و مانند نرم افزار‌هاي اينترنت، براي يك پلتفرم يا اين كه دستگاه يگانه ساخته نمي شوند . اين قضيه ها معمولا به نحوه آنلاين در دسترس بوده و با ياري يك مرورگر اينترنت قابل دسترسي مي‌باشد . در نرم افزار هيبريد اپلیکیشن درون اپلیکیشن نيتيو جاسازي و بسته بندي ميگردد . اين بدان معناست كه نظير نرم افزار‌هاي نيتيو، به آن‌ها هم ميتوانيد مستقيما دسترسي داشته باشيد و بصورت آفلاين به فعالیت گيري نماييد . يك كدام از معايب اپلیکیشن‌هاي نيتيو اين میباشد كه صرفا براي يك سيستم دلیل و پلتفرم یگانه متن ميشوند و براي هر اندرويد و ios مي بايست يك نرم افزار نيتيو جداگانه نوشت اما نرم افزار‌هاي هيبريد مثل نرم افزار‌هاي اینترنت اين ويژگي و ويژگي را ندارند . در كل با رويش بي سابقه به كار گيري از تلفن‌هاي همدم و تبلت‌ها، پباده سازي و توليد يك اپليكيشن براي يك كامپيوتر فايده آور خیس مي باشد .طراحياپليكيشنمزاياو معايب اپلیکیشن هيبريد مزاياو معايب نرم افزار هيبريد مزاياو معايب نرم افزار هيبريد چه مي باشد؟ مزايا و معايب نرم افزار هيبريد مختلف مي باشد و بنابر ذوق وسلیقه و سليقه وسليقه و علاقه هر طراح نرم افزار كار كشته مي‌باشد به دلیل داشتن مزايا و معايب متعدد آيتم توجه و به كارگيري يا اين كه عدم به فعالیت گيري قرار گيرد . هر يك از سیرتکامل هاي نرم افزار‌ها چه هيبريد، نيتيو و اینترنت داراي مزايا و معايب مختلف و مختلفي مي باشند كه در‌اين نوشته ي علمي قصد داريم تا مزايا و معايب اين دسته از نرم افزار را گشوده بيني كنيم .
مزاياقابل انعطاف افزار هاي هيبريدي چرانرم افزار هاي هيبريد؟ يك عدد قابليت و قابليت هاي نرم افزار هاي هيبريد یک سری پلتفرمي بودن آنان هستش مزايايقابل انعطاف افزار هيبريد نرم افزار هيبريد را مي‌توان با سرعت بيشتري پباده سازي و تولید و به بازار عرضه كرد . به اين ترتيب، هر جا كه زمانه يك محدوديت باشد، توسعه و گسترش دهندگان بيشتر اوقات اپلیکیشن‌هاي هيبريد را به ديگر گونه هاي اپلیکیشن ترجيح مي دهند .هزينه اوليه توسعه و گسترش و همچنين هزينه رفع اشكالات و محافظت اپلیکیشن هيبريد معدود مي باشد زيرا از يك كد پايه براي دسترسي به يك‌سري سيستم عامل به کار گيري مي شود . كدهاي پايه چندگانه اكثر بازه زمانی ها خصوصيت‌هاي مشابهي دارا مي‌باشند كه در معناي حيف كردن منابع و فایده وري میباشد . اپلیکیشن‌هاي هيبريد عاري از اين نقص‌ مي باشند .طولاني خيس اپلیکیشن‌هاي بانكي و برخي از نرم افزار‌هاي معروف كانال‌هاي اجتماعي نرم افزار هيبريد می‌باشند زیرا مي توانند فارغ از نياز به فعال سازي يك مرورگر اينترنت، مستقيما مطالب را از شيوه اینترنت سايت روي دستگاه كپي يا اين كه در دسترس قرار دهند .معايبقابل انعطاف افزار هيبريد نرمافزار هاي هيبريد نيز مزايايي دارا هستند نيز معايبي معايبنرم افزار هيبريد يك نرم افزار هيبريد ممكن مي‌باشد لايق ترين تجربه كاربري يا اين كه اين كه نيتيو را ارائه ندهد زيرا پایه كد براي تمامي سيستم دست اندركاران يكنواخت مي باشد . براين پایه، كمتر شهودي است و تجربه كاربري سازگارتر ميباشد .ممكن می‌باشد تمام خصوصيت‌هاي نيتيو وجود نداشته باشد و خصوصيت‌هاي جديد هميشه در يك نرم افزار هيبريد جان دار نباشد .براي توسعه و گسترش و توسعه دهنده‌اي كه دانش نخستین و يا اين كه اين كه دانايي در امر يك سيستم استدلال نيتيو نداشته باشد، اشكال زدايي در خطاهاي سوای مدرك و فایل ممكن میباشد فراوان شكيبايي فرسا شود .

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 202 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1399 ساعت: 17:19

طراحی اپلیکیشن و گزینهPrivacy and securityرا گزینش میکنیم.

مطابق تصویر مورد Active Sessions را تعیین نمائید.
در‌این نصیب تمام دستگاه های متصل گردیده به حساب تلگرام شمارا اکران می‌دهد. ابتدا وارد نصیب Setting هPrivacy and security را گزینش می کنید.
مطابق تصویر گزینه Active Sessions را تعیین فرمائید.
درین نصیب تمام دستگاه های متصل گردیده به حساب تلگرام شما‌را اکران می‌دهد.

 


برای مطالعه یادگرفتن تصویریتعیین رمز عبور تلگرام در دستگاه‌های اندروید، Ios و ویندوزکلیک نمایید

Current Sessionبیانگر دستگاهی هست که در چنگ دارید و در نصیب زیر، تمام دستگاه‌ های دیگر لیست شده‌است. در حالتی‌که دستگاهی در لیست موجود هست که آن را نمی‌شناسید صد رد صد آن را از لیست حذف نمائید.


برای حذف کردن هر اکانتی که نمی شناسید کافی میباشد تا روی اسم آن دستگاه را لمس نمایید بعد از شما یک سوال پرسیده میشود که مورد‌ای را تعیین فرمایید تا صرفا دستگاه‌‌هایی اینجا باشد که مورد اعتماد و تایید شما است.

وهمچنین با لمس کردن نوشته قرمز رنگ terminate all other sessionsدسترسی همگی دستگاه ها غیر از موبایل خویش را به حساب تلگرام خویش را غیر وابسته فرمائید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 12:08

 طراحی اپلیکیشن توسعه چشم گیر دستگاه های تلفن همراه هوشمند موجب شده است که این دستگاه نسبتاً در دسترس اکثر کاربران قرار بگیرد و در واقع کمتر کسی می باشد که این روز ها طعم شیرین راحتی کارهای روزمره با اپلیکیشن ها را نچشیده باشد. این حجم از رضایت کاربران از اپلیکیشن های موبایل موجب شده است که بیشتر کسب و کارها به سمت طراحی اپلیکیشن برای برند خود بروند و یا توسعه اپلیکیشن را در امر عمل خود قرار دهند.در این نوشته‌ی علمی می خواهیم یک نکته طلایی به مدیران کسب و عمل بگوییم تا هنگامی از آنها پرسیده می شود، توسعه اپلیکیشن Hybrid یا Native ؟ کدام یک بهتر است؟ بتوانند پاسخ صحت ارائه دهند. با ما یار باشید.

در این بخش از مقاله می‌خواهیم نخست به تمجید اپلیکیشن Hybrid و اپلیکیشن Native بپردازیم. مختصات، مزایا و معایب هرمورد را بررسی کرده و آنگاه به بیان تفاوت های آن ها بپردازیم.

اپلیکیشن های Native یا مستقر اپلیکیشن‌هایی منحصر به فرد می‌باشند که برای هر پلتفرم به طور غیروابسته توسعه و گسترش مییابند.برای مثال اپلیکیشن های بومی به طوری می‌باشند که از گویش Objective-C برای iOS و زبان Java برای Android استفاده می نمایند. برای درک بهتر شما یک نمونه اپلیکیشن بومی معرفی می کنیم. برنامه معروف iTunes Store یکی سابق ترین برنامه‌های مستقر و اصلی در سیستم عامل iOS اپل می باشد.

ویژگی‌های اپلیکیشن های Native
در طراحی اپلیکیشن مستقر از کتابخانه منزلت‌ها (کلاس‌ها) و متدهای خاص گویش برنامه نویسی آن پلتفرم استفاده می گردد که به همین علت برنامه مورد نظر با سرعت بالاتری پردازش می شود.
از سویی دیگر می‌قدرت از رابط کاربری قوی‌تر و غنی‌تری استفاده نمود زیرا کدهای ما در این گونه از برنامه‌ها برمبنای Core Graphics همان دستگاه رندر می شود و خود این دلیل باعث می شود که ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف باتری دستگاه هم کاهش یابد. این تفاوت گرافیکی در بازی‌ها بسیار محسوس خواهد بود.


در طراحی اپلیکیشن Native این امکان برای کاربر موجود است که از تمام قابلیت‌های یک دستگاه به کار گیری کند (..., Api, Sensor) که خود همین قابلیت و امکان موجب استعمال با صرفه از امکانات سخت افزاری دستگاه می‌شود.


تارنما معروف Mobithinking در یکی از مطالب خود درباره با اپلیکیشن های Native چنین می نویسد: برنامه‌های بومی در ورقه اصلی تلفن همراه هوشمند شما زندگی می نمایند و این برابر است با انفجار تعامل بیش تر کاربر با برندها در حین عصر به کار گیری از تلفن همراه.
مجموع مورد ها فوق منجر می‌گردد که اپلیکیشن های Native تجربه کاربری بسیار خیر و خوبی برای کاربران به یار و همدم داشته باشند.

معایب اپلیکیشن های Native
به دلیل متفاوت بودن هر پلتفرم و همچنین نیاز به دانش تخصصی برای هر کدام از آنها در جهت گسترش و طراحی اپلیکیشن ، دارای هزینه نسبتا بالایی می‌باشند. به عنوان نمونه پلتفرم‌های iOS و آندروید قریب به ۹۰ درصد سهم بازار تلفن‌های همپا هوشمند را از آن خود کرده‌اند.
تکثیر نرم افزار فقط در فروشگاه‌های همان پلتفرم قابلیت و امکان پذیر خواهد بود.
اشتباهات و رنج‌های ثبت اپلیکیشن در دکان‌های جهانی برای توسعه دهندگان ایرانی از پاراگراف معایب دیگر می باشد.
برخی از کارشناسان در حوزه امنیت تلفن‌های یاور معتقدند که اکثری از اپلیکیشن‌هایی که داده‌ها و اطلاعات خود را بر روی حافظه دستگاه محافظت می کنند ناامن خواهند بود، زیرا در فیس مفقود شدن تلفن همراه تمام اطلاعات بهمراه آن خواهد بود و نسبتاً هیچ راهی برای برگشت یا از در بین بردن آنان وجود ندارد این درصورتی می باشد که برنامه‌های تعدادی پلتفرمی این گونه نیستند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت: 15:12

طراحي اپليكيشن  یا این که وبسایت در شرایطی که قصد دارید یک اپلیکیشن گوشی برای پلتفرم های مختلف مانند اندروید و ios و یا این که یک اینترنت وبسایت برای خویش پباده سازی فرمائید باید، تاکید میکنیم مسلما می بایست به طور بدون نقص این کاغذ از وب وبسایت ما را مطالعه فرمائید . توجه به نکاتی که در‌این مقاله آورده گردیده می باشد، برای پیشگفتار عمل شما اساسی و و حتمی می‌باشد تنها یک ایده کلی و ناپخته بسیاری از اشخاصی که برای مشاوره ایده کسب و کار خودشون به راهکارپویا بازگشت مینمایند، ایده ای مضاعف عالی و جالبی را دارند البته فقط یک ایده خامی میباشد و فکر میکنند همین برای ابتدا کافی است، اعتنا داشته باشید که این ایده در ذهن بخش اعظمی مثل شما وجود دارد پس راه مطالعه بازار و همچنین طریق اجرا و صد ها نکته ریز و درشت دیگه میتونه این ایده شما را تبدیل به یک کسب و عمل غالب بکنه -

جواب این سوال که ایده شما چه مشکلی رو حل میکنه همیشه می بایست این سوال رو به صراحت جواب دهید که ایده شما چه مشکلی و مشکل چند نفر و به چه قیمتی میتونه حل کنه .

 

3-

ایده شما به درد هیچ کسی نمیخوره بخش اعظمی از اشخاص ایده ای که خویش این ایده از روی یک ابتدا آپ داخلی و یا فرنگی با تغیرات کوچک نسخه برداری برداری شده را، در ذهن خود می پرورانند و بعد در ادامه یک فرشته نجات پولدار می‌شوند که تصوراتش را عملی کند که این قضیه صد در صد غیر قابل اجرا بوده . عالی ولی در عمل همگی سرمایه گذاران کوچک و تبارک درپی شخصی خوش تامل و کارکشته می‌شوند که قدرت اجرای ایده های خلاقانه را داشته باشد پس در صورتی تامل می‌کنید که ایده ای خلاقانه دارید پس فوراً عمل خویش را در آغاز نمائید و با نشان دادن روند پرورش خویش و نمایش نرخ تبدیل بازدید کنندگان به مشتری به راحتی میتوانید سرمایه گذار و اشخاص توانمند رو جذب نمائید و کسب و عمل خویش را با‌گاز رویش دهید . بدانید که هیچ شخصی برای تصورات و توهمات فرضی شما که چه بسا اقتدار برداشتن کوچک ترین گام ها را نیز به تنهایی ندارید هیچ ارزشی قائل نخواهد بود .

 

3-

در صورتی‌که کسب و فعالیت مشابه ی موجود است چرا بایستی مشتری سراغ شما بیاید همیشه این نکته رو در لحاظ داشته باشید که کسب و کار شما نیاز به عوارض مضاعف قانع کننده ای برای این که مشتری، رقیب شما رو رها نماید داراست . برای مثال برای طراحی وب سایت صنایع دستی تفکر نکنید که چون تنها ارزان خیس و یا با کیفیت خیس سرویس ها می دهید برای مشتری کافی هست، نه این عارضه ها، دلایلی میباشد که در دل کارها فنی، طریق مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ شما، پباده سازی تارنما و اپلیکیشن UI/UX شما و … . پنهان می‌باشد .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 337 تاريخ : جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 23:12

 طراحی اپلیكیشن   در اینجا مزایای ساخت اپلیکیشن برای کسب و کارتان را به صورت مختصر بازبینی می کنیم

پباده سازی نرم افزار 

1.سبقت از رقبا: با قرار دادن کسب و کارتان بر روی تلفن همراه یاور مشتری، از رقبایتان متمایز میشوید.
2.ارتباط مداوم با مشتری: اپلیکیشن گوشی کسب و عمل شما همیشه نام شمارا به مشتری تذکر می نماید.

3.کاهش شدید هزینه تبلیغات: هزینه تبلیغات و چاپ کاتالوگ حذف شده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی موبایل مشتری قرار می گیرد.

4.ارتقا تصویر برند شما: ساخت یک اپلیکیشن مخصوص برای کسب و کار شما نشانگر آپ دیت بودن و جذب مشتری های امروزی می باشد.

5.به روز رسانی: مشتریان هر لحظه لیست آپ تو دیت تولید ها و خدمات شما‌را می بینند و از جدیدترین خبرها شما آگاه می‌شوند.

6.ارتقا فروش: اپلیکیشن کسب و فعالیت، مشتریان شما را به مبلغین کسب و کار شما تبدیل می‌کند.

7.در دسترس بودن همیشگی برای مشتری:شما می توانید با طراحی یک اپلیکشن منحصر در حوزه کاری خود محصولات و خدمات تان را برای کاربران به اشتراک نهاده ،بطوریکه همیشه این سرویس ها در دسترس کاربران شما باشد.

8 . سهولت دسترسی : هنگامی کاربران، تارنما شما را مشاهده مینمایند مطمئن می گردند که شما اپلیکیشن موبایل نیز دارید که آن‌ها می‌توانند در هر جایی، با استفاده از تلفن های یاروهمدم خود از آن استعمال کنند. میل بیشتری بدین دارا‌هستند که از خدمات شما استعمال کنند .زیرا می دانند به سهولت در دسترس می باشید.

و در نهایت به کلیه اشخاصی که دارای کسب وکار می‌باشند و مایلند به غیر از مشتریان فعلی مشتریان جدیدی را جذب کنند و ارتقا فروش داشته باشند با توجه به رونق موبایل های هوشمند پیشنهاد می دهیم یک اپلیکیشن موبایل برای تبلیغ تولید ها خود بسازند که پیوستن به‌این فناوری می تواند تضمینی برای حاصل گزینه انتظار برای کسب و عمل شما باشد .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیكیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 349 تاريخ : چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت: 7:31


با توجه به اينكه در سال‌هاي اخير يوزرها گوشی‌هاي هوشمند افزایش ديده‌گيري داشته‌اند، ضرورت ايجاد و پباده سازي اپلیکیشن براي همگی كسب و کارها پيش از پيش احساس مي‌گردد. با توليد و پباده سازي يك اپلیکیشن مي‌اقتدار سبب ساز افزایش تعداد مشتريان و در منفعت ارتقا فروش شد. قبلي از توليد اپلیکیشن بايستي فاكتورهاي مختلفي را آيتم توجه قرار بخشيد كه از مهمترين آن‌ها هزينه میباشد. هزينه‌اي كه براي ايجاد و پباده سازي اپلیکیشن در حيث گرفته ميشود با توجه به امكاناتي كه اپلیکیشن ارائه ميدهند، متفاوت خواهد بود.

طراحي اپليكيشن
اشكال قابل انعطاف افزارنرم افزار ها در ابتدا تنها براي سرگرمي تهيه و تنظيم مي شدند، ولي به مرور دوران سازندگان بدين قضيه پي بردند كه با ايجاد و پباده سازي آنها مي‌اقتدار درآمدهاي قابل توجهي به دست آورد. اين زمينه وقتي براي طراحان پديدار شد كه به طور مثال هزينه‌اي كه براي توليد يك بازي انجام مي‌دادند، در مقابل درآمدي كه از آن به دست مي‌آمد بسيار ناچيز بود.
ايجاد اپلیکیشن‌هاي ارتباط جمعي و پيام رسان هرچند نیازمند روزگار طولاني، نيروي فعاليت زياد و مشکلات زيادي مي باشد و براي ايجاد آن بايستي هزينه متعددي صرف كرد ولی با سپري شد زمان و استفاده افراد از آن اين هزينه يار و یار با فايده قابل توجهي باز خواهد گشت.
برآوري هزينه توليد و پباده سازي قابل انعطاف افزارشايد نزديك به يك دهه پيشين درصورتي كه كسي هزينه متعددي را براي توليد اپلیکیشن صرف ميكرد، از حيث كليه فعاليت بيهوده‌اي بود اما امروز با اعتنا به اهميتي كه پباده سازي اپلیکیشن بخش اعظمي از كمپاني‌هايي به وجود آمده‌اند كه تنها با سرمايه‌گذاري توانسته‌اند درآمد قابل توجهي به دست آورند. بعدازظهر حاضر، هنگامي مي‌باشد كه افراد به به كار گيري از اپلیکیشن‌ها و انجام كار‌هاي گوناگون به صورت آنلاين بسيار عشق و علاقه مند مي باشند، چه بسا سرمايه‌گذاري در‌اين حوزه شايسته ترين فيض را نتيجه ها نمايد.


به طور كلي بايستي اعلام كرد سرمايه‌گذاري كه براي ايجاد اپلیکیشن انجام مي گردد، سرمايه‌گذاري بلند مدتي مي باشد كه سودآوري بالايي دارد. براي فعال‌ساز‌ي اپلیکیشن هاي متفاوت مي بايست هزینه های متفاوتي كرد. به طور مثال هزينه‌اي كه براي ايجاد يك اپلیکیشن معماري مي شود، نسبت به ايجاد يك اپلیکیشن پيشنهاد غذا بسيار كمتر میباشد زیرا تجهيزات كمتري دارااست.
از ساير فاكتورهاي مهم بر هزينه توليد و پباده سازي اپلیکیشن مي‌اقتدار به قابليت و امكان به کار گیری از آن بر روي سيستم دليل‌هاي مختلف را نام موفقيت. هرچه دستگاه‌هاي بيشتري بتوانند از اپلیکیشن به کار گیری نمايند، هزينه بيشتري مي بايست خرج كرد. همينطور ممكن اپلیکیشن زير اينترنت پباده سازي شود كه‌اين امر سبب ساز ميشود تا هزينه كمتري براي ايجاد اپلیکیشن نياز باشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 0:30

 طراحی اپلیكیشن  ربات تلگرام پباده سازی نرم افزار

ربات تلگرام چه می باشد؟

ربات تلگرام قابلیتی مشابه مجموعه یا این که شبکه تلگرام هست با این تفاوت که جواب دهی و مدیر مکالمات بصورت سیستمی و خود کار انجام می‌شود.

طراحی اپلیکیشن

به‌این منظور ربات می تواند بصورت خود کار و بر طبق نیاز استفاده کننده، جواب دهد یا این که لیستی از وظایف را انجام دهد (توضیحات بیشتر).

 

 

 

 

 

 

قابلیت و امکان های ربات تلگرام

کمپانی فرآیندمدار نت همگام با تکنولوژی روز فهمیده ربات هایی با امکان های ذیل ارائه میدهد:

 

ساخت منو یا این که صفحه کلید منحصر که در ذیل مکالمات نشان داده می شود

رابطه با وب سایت، اپلیکیشن یا این که بقیه سیستم های کاری مشتری جهت تبادل داده ها اتوماتیک

امنیت بالا و عدم ارسال تبلیغ بقیه شرکت ها

ارسال خبرها و عکس ها از سامانه فردی

قابلیت اضافه شدن ربات به بقیه مجموعه ها یا این که مکالمات دو نفره تلگرام

ارسال داده ها فرم های فردی یا این که انجام تاییدات لازم و انتقال داده ها به بقیه سیستم ها

اکران لیست بها ها و تولید ها با تعیین استفاده کننده

 

 

توجه کنید که کمپانی فرایند مدار نت اصلا از ابزارهای فراهم ایجاد ربات استفاده نمی نماید (به علت مراقبت امنیت ، غربت از تبلیغات های ناخواسته در بات) و از صفر تا صد پباده سازی و کد نویسی بات تلگرام با خویش کمپانی میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیكیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 337 تاريخ : شنبه 17 خرداد 1399 ساعت: 21:19

طراحی اپلیکیشن قالب Prestashop Application | قالب اپلیکیشن اندروید برای پرستا شاچنانچه نیاز دارید سایتتان با اپلیکیشنی هماهنگ شود واپلیکیشن وبسایت خود را در مشت مشتریان خود قرار دهید . این فرآورده را گزینش فرمائید . فروشگاه ساز پرستاشاپ یکی از قدرتمندترین فروشگاه ساز های موجود هست که تمامی ویژگی های یک مغازه اینترنتی ایده ال را دارا است .

پباده سازی نرم افزار

بسته ای که پیش روی شماست به شما یاری می کند تا فروشگاه پرستاشاپ خود را در قالب یک اپلیکیشن اندروید اجرا فرمایید . تا هم از نظر سرعت و هم از دید کیفیت اجرا در اندروید نمایش وبسایت شما بهبود پیدا کند .

 

لطفاً پس از خرید آدرس دکان آنلاین خود را یار با کد رنگ و آیکون مورد نظر خود در اندازه 512*512 به پست الکرونیکی ما به آدرس آدرس اینترنتی ما که پس از خرید مشاهده می کنید ، ارسال نمائید تا اپلیکیشن شما کمتر از 24 ساعت ایجاد و ارسال شود 

 

نکات مهم :

1 – توجه داشته باشید که در فایلی که پس از خرید دانلود می کنید ، فقط نمونه وجود دارد و اپلیکیشن اصلی بعد از دریافت اطلاعات شما برای شما ایجاد و فرستاده می شود .

 

2 – این بسته به روز رسانی خواهد شد و نسخه های پیشرفته تری از آن در دست شما قرار خواهد گرفت در‌صورتی‌که که این قالب را خریداری کنید ، آپ تو دیت رسانی های جدید ارزشمند قبلی خریداری شده شما در مشت شما قرار میگیرد .

 

3 – در حالا حاظر این نسخه با اندروید کیت کت 4.4 به بالا سازگاری بیشتری دارد .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت: 21:05

طراحی اپلیکیشن حتما شما هم تعداد متعددی از انواع نرم افزار ها را بر روی تلفن همراه گوشی یا این که تبلت تان نصب نموده اید. واقعا استعمال از این برنامه ها معاش روزانه ما‌را بسیار معمولی کرده اند و رخنه‌ آن‌ها و برگشتن به روزهایی که هنوز به کارگیری از گوشی های هوشمند فراگیر نبود، غیر قابل تصور هست.

به کارگیری از نرم افزار ها از به عبارتی ساعت ها اول صبح شروع میشود. وقتی که با صدای ساعت موبایل خویش بیدار می شویم و با نگاه کردن به برنامه روز‌نگار، مورخ روز و قرارهای مهم را بازبینی میکنیم. در طول روز بارها برای پرداخت ها و عملیات بانکی، محاسبات معمولی و پیچیده ریاضی، برقراری رابطه با دیگران، توصیه خوراک، ماشین کرایه ای و بسیاری سرویس ها دیگر، به تلفن همراه خویش راز می‌زنیم.

آشنایی آیتم های متفاوت ایجاد نرم افزار به یاری کسانی خواهد آمد که می خواهند تا اپلیکیشنی تولید نموده و با به کارگیری از آن به درآمد بیشتری برسند. در صورتی صاحب یک کسب و فعالیت یگانه هستید که حتما به سراغ ارائه سرویس ها و معرفی حرفه خویش خواهید رفت ولی در صورتی‌که در همت برای ایجاد یک برنامه فردی و نو هستید، بهتر است تا در بالا با گونه های نرم افزار ها آشنا گردید.

تعریف‌و‌تمجید کلی نرم افزار
در حالتی که از شما بخواهند که یک‌سری نرم افزار را نمونه بزنید، حتما به اندیشه قابل انعطاف افزارهایی که بر روی موبایل خویش نصب نموده اید، خواهید زمین‌خورد. تعریف نرم افزار هم همین میباشد. یک نرم افزار به معنای اپلیکیشن و برنامه کاربردی میباشد که بر روی هر دستگاه پشتیبانی کننده از یک سیستم برهان مانند ویندوز فون، اندروید، IOS و … نصب میشود و امکاناتی را برای صاحب و مالک دستگاه مهیا میکند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 416 تاريخ : شنبه 10 خرداد 1399 ساعت: 17:02

 طراحی اپلیکیشن تکثیر نرم افزار اندروید در مارکت‌ها امروزه به یکی گرفتاری‌های اصلی توسعه و گسترش‌دهندگان تبدیل گردیده‌ میباشد. با اعتنا به فراگیر بودن تلفن‌های هوشمند در سرتاسر عالم، بازار تولید نرم افزار‌های اندرویدی بسیار داغ شده‌است. برنامه نویس ها و بسط‌دهندگان بعداز ایجاد نرم افزار اندروید میتوانند آن را در مارکت‌های مختلفی جهت معرفی، تثبیت و عرضه منتشر نمایند. هرمورد از مارکت‌ها وضعیت، ضوابط و محدودیت‌هایی را جهت تکثیر نرم افزار اندروید دارا هستند که می بایست تماما مطالعه شوند تا نرم افزار متبوع طبق قانون ها ارائه شود.

تکثیر نرم افزار اندروید

 

تکثیر اپلیکشن آی وی اس
تکثیر نرم افزار آی وی اس امروزه در بازار جهانی اپ استور محدودیت‌ها و سختی ها متعددی دارااست و اشخاص جهت نشر پوشه ios خویش به مارکت‌های اهل ایران روی آورده اند. از مارکت‌های در دسترس و فراگیر می‌اقتدار به اناردونی، سیبچه، سیب اپ و سیب اهل ایران اشاره نمود. برای تکثیر اپ در مارکت های نقل شده می بایست نام نویسی نمایید و طبق حالت و ضوابطی که در حیث گرفته‌اند پوشه را بار گذاری نمائید تا کارشناسان باز بینی و منتشر نمایند.

نشر نرم افزار آی وی اس
نشر نرم افزار در گوگل پلی
نشر نرم افزار در گوگل پلی میان مارکت های داخلی و فرنگی با بیشتراز یک میلیارد استفاده کننده فعال ماهانه سبب ارتقا اعتبار جهانی مارک شما و کسب درآمد خواهد شد چرا‌که گوگل پلی با یقین یک کدام از وسیع ترین پلتفرم های تکثیر و فروش نرم افزار های اندرویدی به حساب آورده می شود.

گسترش‌دهندگان اهل ایران برای نشر نرم افزار‌ اندروید در گوگل‌پلی تحت عنوان مطرح ترین دکان‌های نرم افزار عالم مستلزم ایجاد حساب گوگل پلی می باشند که متاسفانه به جهت وجود محدودیت ها برای بسط دهندگان قابلیت و امکان ایجاد این اکانت ها برای آنان نیست . شما می‌توانید با ایجاد حساب دولوپری و اتصال اکانت ارزی خویش به حساب ، نرم افزار های خویش را تثبیت و تکثیر دهید . کمپانی اپتو در وقت و مخارج شما صرفه جویی کرده و نگرانی های شما‌را در نشر نرم افزار برطرف می‌نماید.

نشر نرم افزار در گوگل پلی

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت: 14:47

 طراحی اپلیکیشن در‌این نوشته‌ی‌علمی عملکرد داریم وبسایت Apkpure را كه در مسئله دانلود از پلی استور بسیار كاربردی ست ، معرفی كنیم . در واقع این تارنما را میتوان زیر عنوان تبدیل كننده ای حرفه ای برای اپلیکیشن های جان پباده سازی اپلیكیشن دار در بازار دانست .با سرای وب یار باشید .

پباده سازی
اپلیكیشن پلی‌استور مرجعی غنی از اپلیکیشن‌های اندرویدی بوده كه میلیون‌ها اپلیکیشن رایگان و پولی را در خود جای داده و سوای نقص ترین منشا اندرویدی را در اختیار کاربران قرار داده است . با این هم اکنون، استعمال از آن برای برخی كشورهای عالم، از جمله كشور کشور‌ایران با دردسرهای اكثری هم پا می باشد و محبوبیت هر چه بیش تر ماركت‌های داخلی از جمله مایكت، فراری بودن کاربران را از پلی‌استور نشان می دهد . ماركتی كه بدون نرم افزار‌های گذر از تحریم، هیچ عكسی در آن لود نمی شود و معدود نرم افزار‌هایی نیز كه گزینه‌ی دانلود آنان فعال است، از سرعت بسیار پاره ای هنگام دانلود برخوردارند . البته مسئله اصلی كه سایت‌های تبدیل كننده‌ی لینک و پیوند پلی‌استور، به پوشه دانلودی را به وجود آورد و به‌سرعت نیز به محبوبیت رساند، ترجیح کاربران به دانلود بازی و برنامه‌ها از طریق رایانه و بعد از آن انتقال آن به گوشی بود؛ امكانی كه حتی ماركت‌های داخلی نیز راه‌حل ای برای آن پیدا نكردند و برای دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها، باید اپلیکیشن ماركت‌های متبوع را در گوشی نصب می‌كردید . از همین رو، ابزارهای آنلاین برای تبدیل و دانلود این اپلیکیشن‌ها بخشی از مهمترین نیازهای کاربران اندرویدی شدند؛ به گونه ای كه شاید شما نیز برای تبدیل‌های خود از سایت‌هایی همچون Apk Downloader به كار گیری نمایید .
با این نیز اكنون پیشنهاد میكنیم كه همین اکنون یك زمانه به وبسایت معرفی شده در این پست، یعنی Apkpure .com بدهید تا متوجه شوید با یك كدام از بهترین تارنما‌های موی جود درین زمینه آشنا شوید .


Apkpure برخلاف همتایان خود، تنها یك دانلود كننده‌ی صرف نیست . بلكه با وارد كردن نام یا این که این كه آیدی یا این که این كه لینك و لینک و پیوند هر اپلیکیشن، این وب سایت اقدام به دانلود تمام پروفایل نرم افزار متبوع می کند و علاوه بر لینک دانلود، اسكرین شات‌ها، توضیحات انگلیسی، و كلیه اطلاعات دیگری كه در پلی‌استور مو جود می باشد را نیز برای شما به وب سایت خود منتقل میكند تا بتوانید سوای خطاها تحریم یا این که این كه لودنشدن تارنما یا این که این كه تصاویر، کاملا کار کشته به به كار گیری از برنامه‌ها و اطلاعات آن ها باشید . آرشیو و دیتابیس Apkpure به قدری بدون نقص می باشد كه می‌توانید با كلیك روی نام خالق‌ی برنامه یا این که این كه بازی مورد نظر، به دیگر اپلیکیشن‌های ساخت شده توسط آن گروه نیز دسترسی داشته باشید . دیگر نیاز نیست با وارد كردن لینک و پیوند پلی‌استور در تارنما‌هایی همچون EvoziApkDownloader فقط به لینك و لینک و پیوند دانلود فولدر آیتم نظرتان بسنده کنید . به کمک Apkpure می‌توانید به اسكرین شات‌ها و توضیحات پوشه‌ها نیز دسترسی داشته باشید تا اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را با اطمینان و با دوراندیشی بیشتری دانلود نمائید . این تارنما دارنده محدودیت هنگامی در لینک‌های تبدیل شده نیست و نرم افزار‌هایی كه بوسیله شما یا این که این كه دیگر کاربران تبدیل می شوند، در سرورهای این وب وب سایت باقی می مثل . از همین رو می‌توانید صرفا با جستجوی بخشی از اسم برنامه نیز، اپلیکیشن مورد نظرتان را پیدا نمائید . برتری دیگری كه Apkpure نسبت به سایت‌های دیگر داراست تبدیل پروفایل اپلیکیشن‌های پولی است . به جور ای كه اگرچه لینک دانلودی در کار نخواهد بود، البته تمام اطلاعات، اسكرین شات‌ها و… را در اختیار شما قرار خواهد داد كه امری بسیار كارآمد برای برخی کاربران خواهد بود .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 350 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1399 ساعت: 23:51